Вісті з уроків

Інсценізації та драматизації  на уроках зарубіжної літератури
Інсценування, драматизація є засобами формування умінь читати, аналізувати драматичний твір, створювати його сценічну інтерпретацію. Ці прийоми активізують розвиток літературно-творчих умінь підлітків, сприяють удосконаленню їх естетичної культури. Завдяки інсценізації в учнів є можливість виявити акторські здібності, розкрити свої творчі можливості. «Вжитися в роль», передати характер героя виходить в учнів не одразу. Але цей процес настільки захоплює школярів, що у них виникає бажання спробувати ще не один раз. Участь в інсценізації надихає учнів, і вже не оцінка, а відгук однокласників, педагогів-глядачів визначає бажання «переграти по іншому», тобто створити нову інтерпретацію. 
Пропонуємо ми свою інтерпретацію уривку з твору О.С.Пушкіна» Євгеній Онєгін» у виконанні Гринь Єлизавети та Каптьола Станіслава.
Інтерпретація уривку "Лист Тетяни до Онєгіна" у виконанні Остряниці Катерини
Постановка п’єси Вільяма Шекспіра «Ромео і Джульєтта».  
Мої вихованці спробували себе в ролі акторів, намагалися передати почуття та  вчинки героїв, відчути дух тієї епохи. Світ постійно змінюється, але людські стосунки і пристрасті, описані Шекспіром, – ні.

Вистава «Вечори на хуторі поблизу Диканьки» за мотивами повісті М.В.Гоголя. 
Цей виступ був дебютом майже для всіх її акторів, учні 6 класу, тому хвилювалися всі без винятку, адже театральна постанова вимагала від всіх учасників серйозної роботи над акторською майстерністю, дикцією, виразністю інтонації та сценографією. Однак школярі проявили свої найкращі акторські здібності. Кожен персонаж був таким яскравим і правдоподібним, що у залі панувала неймовірна тиша. Плідна підготовка принесла гарний результат, тобто хороші відгуки глядачів.

Проєкт "Шкідлива їжа у яскравій упаковці"

Виразне читання напам'ять вступу до поеми "Руслан і Людмила" О.С.Пушкіна.  Читає мовою оригіналу  учениця 5 класу Мосур Ілона.

На думку Фрідріха Шиллера, найбільшими цінностями у Всесвіті є краса, любов і гармонія. Але люди, на жаль, не пам’ятають про це, ворогують одне з одним, забули про щирість почуттів, втратили вміння радіти, відірвалися від природи. Саме ця думка висловлена у вірші «До радості». Ода «До радості» вважається одним із символів Європи, що утверджують спільність цінностей, які ці держави поділяють, їхню єдність у розмаїтості. Гімн виражає ідеали свободи, миру та солідарності, які відстоює Європа. Видатний німецький композитор Людвіг ван Бетховен завершив свою 9-ту симфонію грандіозним хором на цей текст. У 1985 році  ода стала гімном ЄЕС, а у 1993 — гімном ЄС. У 2003 році було вирішено вважати гімном ЄС  лише музику, заради рівноправ’я усіх мов.
9-й клас. Урок зарубіжної літератури. Оду "До радості" читає Отрішко Анна.
 9-ий клас вивчає роман у віршах О.С.Пушкіна "Євгеній Онєгін". Лист Тетяни до Онєгіна затронув струни душі  дев'ятикласників, змусив замислитися над глибинним  змістом цього твору. Остряниця Катерина намагалася передати всі почуття героїні, читаючи цього листа.

Читає поезію Роберта Бернса "Моє серце в верховині" Васильченко Даріна, учениця 6 класу
Генріх Гейне – німецький поет-романтик. Його віршам властиві глибока задушевність, щирість, прозорість, простота, романтична відвертість. Поезія Генріха Гейне не залишила байдужими дев'ятикласників.
Читає Надрічний Максим
Читає поезію Мосіна Катерина

"Коли розлучаються двоє" - читає Каіра Анна

Сонет № 61 Франческо Петрарка. Читає Анікєєва Валерія, учениця 8 класу

Поезія Генріха Гейне. 5 клас.  Читає Квашина Катерина

Урок-суд над ХЛОПЧИКОМ-ЗІРКОЮ у 5 класі




Інтелектуальна гра "Ерудит" в 11 класі за твором М.Булгакова "Майстер і Маргарита"





Остряниця Катерина читає сонет Ф.Петрарки

Шепель Єлизавета читає поезію Джорджа Байрона "Мій дух як ніч"

Відкритий урок на тему "Своєрідність вирішення проблеми батьків та дітей в оповіданні Джеймса Олдріджа "Останній дюйм"




Буклет до уроку "Своєрідність вирішення проблеми батьків та дітей в оповіданні Дж.Олдріджа „Останній дюйм”.       

Отрішко Анна читає вірш Генріха Гейне "Коли настав чудовий май"



1 коментар:

  1. Ліліє Іванівно! Успішно розвиває творчі здібності учнів той словесник, який сам є творчою індивідуальністю. Ви – креативний учитель. Виразне читання поетичних творів напам’ять розвиває пам'ять та артистизм, сприяє формуванню вдумливого читача, який вміє читати поезію, розуміє її, а в подальшому створить і власні поетичні шедеври.

    ВідповістиВидалити