Якби
в кабінеті у лікаря, юриста або дантиста
одночасно зібралися 30 чоловік із різними бажаннями та потребами,
а деякі, не маючи бажання там перебувати, постійно заважали б йому працювати,
а лікар, юрист або дантист (без асистента),
мав би протягом дев’яти місяців, застосовуючи всю свою майстерність,
досягати високих професійних результатів,
ось тоді, можливо, він би отримав деяке уявлення
про роботу шкільного вчителя.
одночасно зібралися 30 чоловік із різними бажаннями та потребами,
а деякі, не маючи бажання там перебувати, постійно заважали б йому працювати,
а лікар, юрист або дантист (без асистента),
мав би протягом дев’яти місяців, застосовуючи всю свою майстерність,
досягати високих професійних результатів,
ось тоді, можливо, він би отримав деяке уявлення
про роботу шкільного вчителя.
Дональд Д. Куїнн
У педагога є важка, але дуже важлива місія ‑ бути класним
керівником. Клас
являє собою систему, яка допомагає реалізувати турботу про соціальне
благополуччя дітей, вирішувати проблему їхнього дозвілля, згуртовувати
колектив, формувати відповідну емоційну атмосферу. Організатором діяльності
учнів у класі, координатором впливів був і залишається класний керівник ‑ як
автор і як скульптор.
Так, 31
березня, на черговому засіданні методоб’єднання класних
керівників на черзі денній були розглянуті питання:
- Про розвиток в учнів життєвих компетентностей на основі цінностей і якостей особистості (Дунда А.В., кл.кер. 6 класу).
- Про адаптацію учнів у новому колективі (з досвіду роботи кл.кер. 8 класу Васильченко Л.І.).
- Сучасні діти. Які вони? Презентація «Покоління Z» (Підготувала Васильченко Л.І.)
- Практичні рекомендації педагогічному колективу у разі виявлення фактів участі учнів школи в іграх типу «Зникни на 24 години», спільноти «Синій кит» (виступ практичного психолога Бережко А.В.)
- Про удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи (виступ ЗВР Суставової Н.В.)
Допомогти дитині знайти себе, заявити про себе, знайти впевненість, у кожному бачити хороше, дати кожному шанс – ось ті завдання, які я поставила перед собою і прагну їх реалізувати. Завдання класного керівника – уміти бути готовим взяти на себе відповідальність за долю дитини, бо, як писав Антуан де Сент-Екзюпері: «Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив»
- Про розвиток в учнів життєвих компетентностей на основі цінностей і якостей особистості (Дунда А.В., кл.кер. 6 класу).
- Про адаптацію учнів у новому колективі (з досвіду роботи кл.кер. 8 класу Васильченко Л.І.).
- Сучасні діти. Які вони? Презентація «Покоління Z» (Підготувала Васильченко Л.І.)
- Практичні рекомендації педагогічному колективу у разі виявлення фактів участі учнів школи в іграх типу «Зникни на 24 години», спільноти «Синій кит» (виступ практичного психолога Бережко А.В.)
- Про удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи (виступ ЗВР Суставової Н.В.)
Допомогти дитині знайти себе, заявити про себе, знайти впевненість, у кожному бачити хороше, дати кожному шанс – ось ті завдання, які я поставила перед собою і прагну їх реалізувати. Завдання класного керівника – уміти бути готовим взяти на себе відповідальність за долю дитини, бо, як писав Антуан де Сент-Екзюпері: «Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив»
·
Головне
– зберігати молодість власної душі на довгі роки, тоді легше буде зрозуміти
юних, поряд з якими має відбутися наша щаслива професійна кар’єра.
Немає коментарів:
Дописати коментар